#1 2012-08-30 12:35:54

 PejtrikXxX

Administrator

39165945
Call me!
Skąd: Lubin(dolnyslask)
Zarejestrowany: 2012-08-30
Posty: 54
Punktów :   

REGULAMIN :)

Regulamin Forum





1 Ogólne.



    Rejestrując się na forum, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.

    Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy oraz za to co ściągnąłeś z forum – są one własnością ich autorów.

    Za nieprzestrzeganie regulaminu możesz zostać ukarany .


2 Tematy i posty.



    Tematy będące w nieodpowiednich działach będą przeniesione lub usuwane.

    Tytuł tematu oraz treści wypowiedzi wprowadzaj tak by były czytelne i zrozumiałe dla innych forumowiczów.

    Staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego, jeśli jesteś dyslektykiem, masz dysgrafie, itd. możesz skorzystać z programów typu Microsoft Word itp...

    Nie wznawiaj tematów jeśli nie masz do tego konkretnego powód (link nie działa, temat został skopiowany z innej strony, itp.).

    Aby uwidocznić jakiś post nigdy nie używaj koloru czerwonego – zarezerwowany dla Administracji.

    Nie piszemy bezsensownych odpowiedzi w wątkach (np. żal, ehhhh, lol itp).

    Nie klnij, nie obrażaj innych, nie wyzywaj oraz nie krzycz (nie pisz z włączonym Caps Lock'iem.)

    Moderatorzy i admini zastrzegają sobie możliwość korekty postów/tematów lub ich usunięcia z forum.


3 Użytkownicy.



    Używaj takiego samego Nicku na forum jaki i w grze lub umieść informacje o Nicku używanym podczas gry w sygnaturce bądź Tytule użytkownika.

    Sygnaturki użytkowników nie mogą być zbyt wielki i "ciężkie". Jeżeli moderator lub administrator uzna że podpis jest za duży ma prawo go usunąć.

    Użytkownik ma prawo wiedzieć za co otrzymał ostrzeżenie.

    Należy się szacunek do Administratorów i Moderatorów.

    Użytkownik może się swobodnie wypowiadać na forum przestrzegając regulaminu.

    Każdy ma prawo tylko do zarejestrowania jednego konta posiadanie wielu kont grożą usunięciem konta danego użytkownika.


4 Ostrzeżenia na forum.



    Polityka dotycząca ostrzeżeń jest następująca: za przewinienia łamiące regulamin forum, administratorzy i moderatorzy będą udzielać upomnienia słowne, usuwając wpisy oraz dodać ostrzeżenie, jeżeli zajdzie
   się taka potrzeba

    Przewinienia wynikające ze złośliwości, braku kultury, nałożonej blokady lub bana, prywatnych zatargów wywlekanych na forum publiczne będą karane podwyższoną ilością ostrzeżeń.

    Maksymalna liczba ostrzeżeń to 10, potem następuje zawieszenie konta na zawsze. Po 8 ostrzeżeniu użytkownik otrzymuje blokadę możliwości pisania postów przez pewien czas

5 pozostałe



    Nie udostępniaj na forum żadnych plików, które zawierają wirusy.

    Awatar bądź sygnatura nie może reklamować innego forum/portalu.

    Jeśli nie zgadzasz się z powyższym regulaminem poproś Administratora o usunięcie konta.

 

6 ważne



1. Władzę sprawuje lider gildii - PejtrikXxX.
2. Oficerowie, doradcy, skarbnicy i inne osoby wyróżnione poprzez pełnienie obowiązków wewnątrz i na zewnątrz gildii wspierają lidera w podejmowaniu decyzji.
3. Lider ma decydujący głos, a wszelkie próby buntu lub kolaboracji będą ścigane i surowo karane.
4. Nie tolerujemy scamu, wszelkiego rodzaju oszustw, tępoty i braku wyobraźni.
5. Gramy dla dobrej zabawy i świetnego towarzystwa – osoby siejące ferment, będą usuwane poza gildię.
6. Gra polega m.in. na bitwach między gildiami, a my się do bitki palimy, więc nie będziesz się z nami nudzić;
7. Urlopy, kary na kompa, hospitalizacja, wyjazdy powyżej 7 dni powinny być zgłaszane do odpowiednich jednostek w gildii – kontakt poniżej.
- dopuszcza się nieusprawiedliwioną nieobecność 3 dni pod rząd, ale skutkuje ona upomnieniem;
- nieobecności pow. 7 dni należy zgłaszać do [Anthyer]
- po 14 dniach nieobecności nieusprawiedliwionej następuje usunięcie delikwenta z szeregów gildii;
- 3 upomnienia prowadzą do nagany – następny  wybryk i lądujesz poza gildią.
8. Dzienna składka wynosi 5h warty i jest obowiązkowa.
- dopuszcza się uiszczanie składek za kilka dni z góry;
- wpłacenie jednego grzybka zwalnia z opłaty za dwa dni;
- składki pow. 5h warty są dobrowolne, ale służą wspólnemu dobru;
- składki są podliczane codziennie i weryfikowane na koniec tygodnia;
- zaleganie ze składkami z 3 dni, skutkuje upomnieniem;
- 3 upomnienia prowadzą do nagany – następny  wybryk i lądujesz poza gildią;
- skarbnicy są zwolnieni z obowiązkowych składek ze względu na trudny charakter swojej pracy.
9. Sprawy sporne, dyscyplina, donosy będą rozstrzygane przez niezawisły sąd w osobie/ach [Oficerów]
10. Sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem będą rozstrzygane przez lidera i doradców, a następnie sukcesywnie w nim zamieszczane.

Spoiler:


Nieznajomość regulaminu forum nie zwalnia użytkowników z jego przestrzegania!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.clan-lsg.pun.pl www.routerws50.pun.pl www.twojamiss.pun.pl www.ana-promotyle.pun.pl www.wfc.pun.pl